Miten minä voin auttaa?


Olen kiinnostunut erilaisista tavoista, jolla minä voin jotenkin auttaa jotakuta toista ihmistä. Teen hyväntekeväisyystyötä aina kun minulla vain on aikaa. Annan lahjoituksia mikäli minulla on siihen varaa (varsinkin brother christmas on yksi suosikkini). Myös vaatelahjoituksiin on helppo osallistua. Joulu- ja syntymäpäivälahjat saatan antaa vaikkapa rokotuslahjoituksena. Olen täyttänyt elintenluovutus kortin, jotta elimeni voidaan kuoltuani hyväksikäyttää lääketieteellisiin tarkoituksiin. Olen yrittänyt käydä luovuttamassa verta, mutta kun käyntini kerta toisensa perään päättyivät tajun menetykseen, neuvottiin minua etsimään muita keinoja😊

Viime päivinä somessa on tullut useaan otteeseen vastaan kantasoluluovutus. Niinpä päätin ilmoittautua kantasolurekisteriin. Kantasolusiirto on potilaalle usein viimeinen mahdollisuus pelastua. Läheskään kaikki eivät koskaan saa kutsua luovuttamaan kantasolujaan rekisterissä olonsa aikana, mutta jos minulla on mahdollisuus pelastaa jonkun toisen ihmisen henki, olen mielelläni osa tällaista rekisteriä. Jos sinäkin kiinnostuit, käy punaisen ristin veripalvelun sivuilla tsekkaamassa tarkempaa tietoa kantasolurekisteristä! https://www.veripalvelu.fi/kantasolurekisteri/liity-rekisteriin/nain-liityt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Häähumua korona-arjen keskellä?

Pakko myöntää, että pariin viime kuukauteen häärintamalla ei ole tapahtunut juuri mitään. Onneksi kaiken ei tarvitse olla lukkoon lyötyä ...